דברים שכדאי לדעת כשמנסים להיכנס להריון (ולא כל כך מצליחים בינתיים).

כמה נקודות למחשבה כשאתם מנסים להיכנס להריון (ולא כל כך מצליחים).בינתיים.

מצד הגבר:

לא לעשות אמבטיות וג’קוזי. קורה כשמנסים להיכנס להריון הרבה זמן, לוקחים את הזמן לחופש זוגי, במלון או בחו”ל ואז כשרוצים להתפנק- עושים הרבה אמבטיות חמות ושוהים זמן ממושך בג’קוזי וסאונה

מה שיגרום לעלייה בטמפרטורה של האשכים ועלול לפגוע קשות בזרע. אגב, הפגיעה היא לטווח קצר ולא לטווח הארוך אבל כשבטווח הקצר מנסים להיכנס להריון אז…

פעולות נוספות שכדאי להימנע מהן כיוון שגם הן גורמות לעליית הטמפרטורה באשכים וכך לפגיעה בזרע: נהיגה ממושכת, רכיבה על אפניים, סלולרי בכיס, תחתונים ובגדי ספורט צמודים- פוגע בכמות , תנועתיות והאיכות הכללית של הזרע.

דבר נוסף שפוגע בזרע זה עישון קבוע של סיגריות אבל גם של מריחואנה וחשיש ולכן מומלץ להפחית או להפסיק.

גם אם הקשיים בפריון מגיעים מהצד הנשי- איכות הזרע צריכה להיות בשיאה כדי להקל על הכניסה להריון ושמירתו.

לשלוח את הגבר לעשות בדיקת זרע במעבדה מיוחדת בנוסף לבדיקות זרע שעושים לפני הזרעה. (הן פשוט יותר מקיפות ומקצועיות).

גם הגבר יכול לקחת ויטמין e או קורדיספס.

-לבעלות מישקל עודף מומלץ לרדת אפילו רק כ5% מהמשקל, מה שהוכח במחקרים שעוזר להיקלט.

או לרזות במיוחד , נסו להגיע למשקל מינימום תקין…(לא להיות רזה מידי!).

-לא לאכול פחממות באיזור הימים של ההזרעה\החזרה. (קשר בין האינסולין להשרשה… שמתרחשת 3-4 ימים אחרי.)

-להיות מטופלת אצל רופא פריון אחד ולא בסבב רופאים מתחלפים.

תוספים מומלצים שאתן מוזמנות לקרוא עליהם:

אומגה 3,

ויטמין e,

קו אנזים קיו 10 – לרזרבה שחלתית נמוכה.

פטריית מאקה.

-להתייחס לגוף כאילו הוא בהריון- מהביוץ ועד…הווסת הבאה, שאנחנו מקווים שכלל לא תגיע.

מה זה אומר: מי שעדיין מעשנת, מצמצמת למינימום בשלב הזה,

ללא אלכוהול, אפשר להמשיך פעילות ספורטיבית אבל בטון או שניים יותר נמוכים.

-ביום ההזרעה\ החזרה: להוריד הילוך, לא לרוץ לעבודה, ישיבות ופגישות. כבר שיהיה יום חופש, להתפנק באיזו ארוחת בוקר.

יום רגוע. וכמובן קובעים טיפול בדיקור ביום הזה בסמוך להליך. (או ערב קודם).

בהצלחה!!!!